Na temat grubości lakieru w samochodach, które kupuje się w Polsce można byłoby napisać książkę. Problem polega na tym, że dla wielu z nas grubość powłoki lakierniczej jest ważniejsza od tego czy silnik działa.
Bierze się to z tego, że samochód kupujemy oczami i wiemy, że znajomi i sąsiedzi będą podchodzić do tego tematu w ten sam sposób. Oczywiście po drugiej stronie mamy nieuczciwych sprzedających, którzy sprzedają samochody, jako bezwypadkowe, ale tak naprawdę mają za sobą bardzo poważne kolizje.Mając możliwość zbadania grubości lakieru wiemy, co się z samochodem działo. Jeśli jest ogłaszany, jako bezwypadkowy, a grubość lakieru na poszczególnych elementach się nie zgadza to wiemy, że sprzedawca kłamie i lepiej sobie od razu taki samochód darować. Do badania grubości lakieru wykorzystuje się specjalne mierniki. Jeśli chcemy mieć pewność, że pomiary są wiarygodne to nie pozostaje nam nic innego jak zacząć przeglądać oferty na nieco droższe mierniki. Wystarczy wydać nieco ponad sto złotych żeby mieć takie urządzenie. Czy to dużo? Jeśli zaoszczędzimy kilka czy nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych, bo nie kupimy samochodu po wypadku to raczej nam się opłaca i to bardzo.
Specyfikacja miernika grubości lakieru
Najczęściej mierniki bez problemu mogą mierzyć grubość lakieru na stali ocynkowane oraz na stali zwykłej. Wyświetlacz w takim urządzeniu jest elektroniczny, a zatem od razu wiemy, jaka jest grubość lakieru. Mierniki dostępne na rynku mają bardzo różne zakresy pomiarowe i to trzeba sprawdzić. Jadąc sprawdzać samochód trzeba też w Internecie sprawdzić, jaka jest norma grubości lakieru dla danej marki czy modelu.Bardzo ważne jest sprawdzenie czy urządzenie posiada certyfikat CE. Wtedy wiemy, że te pomiary są wiarygodne. Mierniki do sprawdzania grubości lakieru znajdziemy na https://detailingstore.pl/72-mierniki-grubosci-lakieru. Tutaj mamy ich bardzo duży wybór i znajdą tutaj coś dla siebie i amatorzy i profesjonaliści. Ceny w tym sklepie są bardzo niskie jak za tak wydajne urządzenia.
Comments
Post a Comment